Известие

Collapse
No announcement yet.

Alfa 156 1.6 Не пали без газ!

Collapse
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • Alfa 156 1.6 Не пали без газ!

    Здравейте,

    Като секи инжекцион колата пали без подаване на газ. Обаче от няколко дена не иска да запали без помощта на десния ми крак! Не натискам много, само леко си го слагам на педала и пали. Не го прави секи път но почва да става се по често!
    Имам съмнения за стъпково моторче тъй като много често на празен ход , оборотите почват да скачат.

    Какво мислите??

    Thx in add!
    Alfa Romeo '99 1.6 - Now
    Mercedes W124 E260 '90 - Then

  • #2
    Провери маркучето на байпаса. Кокогато не си натиснал педала на газта дроселовата клапа е затворена и мотора смучи възух през байпаса на капака на клапаните. Маркуча който излиза от капака на клапаните и влиза след дроселовата клапа обикновено се разяжда с времето и се запушва от собствените си парчета гума. И следователно на празен ход няма достатъчно въздух или изобщо. Това по друг начин казано не е и точно така, защото мотора на празен ход принципно трябва да отвори дроселовата клапа. Поне при запален мотор като запушим байпаса клапана щраква и МПХ отваря клапата. Но в момента на палене не съм сигурен дали я отваря.

    И все пак проблеми могат да бъдат още кой знае колко... Но първо провери този маркуч. откачи го от клапана който е след росела и погледни и самия клапан да не е запушен. Ако не е пробвай да палиш с откачен маркуч и без подаване на газ.
    Last edited by oem; d.m.y г., 17:57.
    Discover us on Facebook page - Maha LPS3000 DynoMachine

    Comment


    • #3
      Мерси за много полезното инфо!

      Но....май съм в грешка!
      Вчера не запали дори с подаване на газ. Обаче след като прочетох в друга тема, наблюдавах жълтичкия ключ под който пише CODE и забелязах че когато не изгасне, колата не пали. Това е имобилайзера нали? Какво мога да направя по въпроса??

      Така или иначе ще се опитам да изчистя клапана (ако намеря къде точно седи), пък може да пробвам и дроселовата клапа.....но за това ще ми трябва manual
      Alfa Romeo '99 1.6 - Now
      Mercedes W124 E260 '90 - Then

      Comment


      • #4
        Е значи проблема ти е в имобилайзера. Надявам се имаш код картата на колата?
        Discover us on Facebook page - Maha LPS3000 DynoMachine

        Comment


        • #5
          По въпроса можеш да направиш ето това:
          http://clubalfaromeo.com/forum/showt...?t=9498&page=2
          Alfa Romeo 156 1.8 T.S,'98
          ZAZ Tavria 1.1, '95 - взеха я
          Pinky: "He that is gentle to the brutal will end up being brutal to the gentle"

          Comment


          • #6
            Колега " оеm" гледам че си запознат с почистването на моторчето и дроселовата клапа ,ще ме светнеш ли че срещам трудности,иначе за почистването го разбрах ама не ми е ясно каде се намира и как се сваля мпх-то ако е зад клапата значи върви комплект.
            Всъщност не съм сигурен че е от него просто когато подам газ рязко на 1-ва или 2-ра колата се чуди ама много не колкото е нормално може да се дави или не и достига гориво питам за съвет .Благодаря предварително.
            __________________
            sigpic98.ALFA 156 1.8 T.S. ALFA ROMEO 33 1.4 GT 1300 JUNIOR

            Comment


            • #7
              МПХ не може да се чисти. Капсолован е и ако е дефектирал се сменя. Но едва ли проблема ти е там.
              Discover us on Facebook page - Maha LPS3000 DynoMachine

              Comment


              • #8
                забравих да кажа че и прекъсва когато е студена държи 900 оборота но не загрее ли не става за каране а когато загрее по светофарите е много мудна при бързо тръгване
                sigpic98.ALFA 156 1.8 T.S. ALFA ROMEO 33 1.4 GT 1300 JUNIOR

                Comment


                • #9
                  Ами ако я караш на климатик е нормално да е мудна в ниските. Принципно аз съм забелязал докато не се разтовари климатика (докато не направи градуси) му трябва много мощност от мотора. Като поработи известно време и надуе фреона в системата вече почти не се усеща, че карам на климатик.

                  Относно сутрешното глъхнене проблема е голяма мистерия. Виж има цяла тема за това.
                  Discover us on Facebook page - Maha LPS3000 DynoMachine

                  Comment


                  • #10
                    Първоначално публикувано от oem Покажи съобщение
                    МПХ не може да се чисти. Капсолован е и ако е дефектирал се сменя. Но едва ли проблема ти е там.
                    Мойто МПХ не е капсуловано.Отваря се много лесно.
                    ALFA 156 1.8 TS '99 (polyurethaned by ФЕРАРИСТ & crew,rebuild engine by to6ko,vegatta & crew)sigpic & Alfa 145 1.6 TS `97

                    Comment


                    • #11
                      Първоначално публикувано от oem Покажи съобщение
                      Е значи проблема ти е в имобилайзера. Надявам се имаш код картата на колата?
                      Еми код нямам но за сега няма проблеми...надявам се да продължи така!

                      @Old Fox : Мерси....ако пак имам проблем ще гледам да следвам примерите там!
                      Alfa Romeo '99 1.6 - Now
                      Mercedes W124 E260 '90 - Then

                      Comment


                      • #12
                        Първоначално публикувано от shto_be Покажи съобщение
                        @Old Fox : Мерси....ако пак имам проблем ще гледам да следвам примерите там!
                        За нищо пак да заповядаш.
                        Alfa Romeo 156 1.8 T.S,'98
                        ZAZ Tavria 1.1, '95 - взеха я
                        Pinky: "He that is gentle to the brutal will end up being brutal to the gentle"

                        Comment

                        Working...
                        X